UFL
UFL - Senin Futbolun, Senin Zaferlerin Her şeyin yeteneğe bağlı olduğu ücretsiz bir futbol oyunu. Benzersiz yeteneklere, oyun tarzlarına ve takım sinerji etkilerine sahip binlerce gerçek oyuncu arasından hayalindeki takımı kur. Kulübünü geliştir ve zirveye tırman. Nasıl oynayacağını kendin seç: PvP - Dünyanın her yerindeki oyunculara meydan oku. PvE - Yapay zekâya karşı oynayarak taktiklerini güçlendir. Eşli - Yan yana oynayarak arkadaşlarınla sahaya çık. UFL'de her zaman sınırlarını zorlayacak bir şeyler bulabilirsin. Sezonluk Kombine'de ilerle, mücadelelerde yeteneğini kanıtla, etkinliklere katıl ve özel içeriklerin kilidini aç. Oyuncularıyla birlikte büyüyen ve gelişen canlı bir futbol dünyası olan UFL, uzun yıllar boyunca devam edecek şekilde tasarlandı. Oyunun sana ayak uydurabilmesi için sürekli olarak yeni özellikler, modlar ve etkinlikler ekliyoruz. UFL ile büyük yolculuğuna başla. Sahaya adım at. Kazanma vaktin geldi.