MONOPOLY PLUS
Yeni çağın MONOPOLY'si! Bu klasik oyunda oyun tahtası canlanıyor! Ortadaki 3D şehir siz oynarken sürekli gelişiyor. İlerlemenize tepki verip başarılarınızı kutlayan minyatür bir dünyanız var. Kuralları değiştirip istediğiniz gibi oynayın. Hızlı Zarla hızlı oyunu veya 6 Oyun Kuralından birini seçin. Önemli anların fotoğrafını çekip paylaşın. Monopoly PLUS klasik oyunu yepyeni bir seviyeye taşıyor! Unutmayın, MONOPOLY PLUS online modunu yalnızca MONOPOLY PLUS sahipleri kullanabilir.