Chess Battle
Gezegenin en popüler oyunuyla düşünme ve taktik becerilerini geliştir, görsel hafızanı iyileştir. Doğru stratejiyi oluştur ve ordularını zafere taşı. Satranç yeteneklerini geliştir ve içindeki büyükustayı ortaya çıkar! Çevrimiçi modda yeteneklerin dünyanın dört bir yanındaki oyuncular tarafından kapsamlı bir şekilde test edilecek. Benzer yetenek seviyesindeki oyuncularla eşleş, jetonlar topla, seviye atla ve büyük kazan (veya kaybet)! Arkadaşlarınla yan yana çevrimdışı satranç oyna, satranç bulmacaları çözerek satrancın püf noktalarını öğren, çevrimiçi modda rakiplerinle... veya en güçlü satranç motorlarından biri olan Stockfish ile yüzleş! Merkezi kontrol etmek için savaş, dikkatli hareket et ve her zaman şahını koru. Sonuçta sadece tek tarafın şahı sağ kalacak!