Chess Infinity
Satrançta yeni mi, yoksa Büyük Usta mısınız veya arada bir yerde misiniz? Chess Infinity, size nihai satranç deneyimini sunuyor! 7 güzel tasarlanmış satranç seti, çarpıcı ortamlara yerleştirilmiş 20 tahta konumu, gerçek zamanlı hava durumu ve günün saatine göre Chess Infinity, her ruh haline uygun seçenekler sunuyor. Satranca yeni misiniz? Dersler aracılığıyla temel bilgileri öğrenin ve bulmacalarla becerilerinizi geliştirin, ardından satranca nazik bir giriş sunan AI rakiplerine karşı oynayın. "Taktik vurgular", "En iyi hamle" ve "Hamleyi geri al" gibi bir dizi oyuncu yardımı ile oyuncular satrancın keyfini kolayca çıkarabilirler. Bir meydan okuma mı arıyorsunuz? Becerilerinizi test edin ve 16 Büyük Usta onaylı AI rakibine karşı Elo'nuzu geliştirin veya çevrimiçi çok oyunculu modlar aracılığıyla oyunculara meydan okuyun. Seçilebilecek bir dizi zaman kontrolüyle oyuncular oyunları kendi tercihlerine göre ayarlayabilirler.