Knightica
Knightica, Krallıkları özgürleştirmek için bir savaşçı birliğine çok sayıda mücadelede liderlik etmeni sağlar. İdeal kombinasyonları keşfet, güçlü efsunlar kullan, tehlikeli canavarlarla yüzleş ve ordunu zafere taşı!