Knock on the Coffin Lid
Knock on the Coffin Lid oyununda evinizden binlerce kilometre uzakta soğuk bir mezar odasında uyanıyorsunuz, neler olduğuna dair en ufak bir şey hatırlamıyorsunuz ve yanınızda da gizemli bir yabancı var. Geçmişi hatırlamak için kendi ölümünüzün ardında yatan karanlık sırları öğrenmeniz, umulmadık ittifaklar yapmanız ve güzergâhınızı dikkatle planlamanız gerekiyor. EVE DÖNÜŞ Eve dönmek ve ölümcül entrikalar ağını çözmek için üç gizemli bölgede yolculuk edin. Yolda birçok yeni arkadaş edineceksiniz fakat bunların bazıları sadece görünürde arkadaşınız olacak. DÜNYAYI DEĞİŞTİRİN Kuzey Kapısı'ndaki boş tahta çıktıktan sonra dünyanızın nasıl olacağına karar verin. Goblinler köle mi kalacak, yoksa Kırmızı Bozkırdaki orkları mı yönetecekler? Elfler yeryüzünden silinecek mi? Kuzey Kapısı'na hâkim güç kim olacak? DÜŞMANLARINIZI BOZGUNA UĞRATIN Güçlü objeler toplayın, yenilmez yapılar kurun ve otoritenize karşı gelen grupların liderleriyle savaşın. KAHRAMANLARIN SIRLARINI ÇÖZÜN Üç ana kahramanın ve rakiplerinin sırlarını öğrenin. Oyunun derinlerine inmek ve oyun deneyiminizi hareketlendirmek için 12 orijinal alt sınıfın kilidini çözün.