Chess Infinity: Maharadja Satranç Setleri
Kraliyet saraylarının ihtişamına Maharadja Satranç Setleri ile adım atın, satrancın doğduğu yer olan Hindistan’dan ilham alan bir koleksiyon. Bu paket, zengin damarlı ahşaptan fildişi ve kemik gibi en kaliteli malzemelerden yapılmış 9 lüks satranç seti içerir. Maharadja Setindeki her bir sürüm, zanaatkârlığın ve zarafetin bir kanıtıdır ve satrancın zamansız güzelliğini yansıtan stil ve malzeme çeşitliliği sunar.