Chess Infinity: Ortografik Satranç Setleri
Eşi benzeri olmayan bir satranç deneyimine hazır olun: Ortografik Satranç Setleri, sanat ve stratejiyi büyüleyici bir görsel bulmacada birleştiriyor. Bu benzersiz koleksiyon, metal, ahşap ve beton gibi malzemelerden yapılmış 9 farklı satranç tasarımı sunuyor, her biri çift amaçlı görsel bir sürprizle donatılmış. Yukarıdan bakıldığında set düz bir 2D satranç tahtası gibi görünür. Ancak perspektifinizi değiştirdiğinizde parçalar gerçek formlarını ortaya çıkarır ve tam anlamıyla 3 boyutlu heykellere dönüşür. Bu optik illüzyon, oyuna bakışınızı zorlarken geleneksel satranç taktiklerini dinamik bir görsel deneyimle birleştirir. Her hamle, sadece stratejik düşünmenizi değil, aynı zamanda mekân ve derinlik algınızı da harekete geçirir. Yenilikçi tasarımı seven oyuncular için ideal olan Ortografik Satranç Setleri, satranç tahtasını yeniden tanımlayarak oyuna yeni bir boyut kazandırıyor.