ACRES
ACRES, mahsullere bakmak ve toprağı verimli hale getirmek üzerine kurulu bir oyundur. Başarınız, piyasa siparişlerine ne kadar iyi yanıt verebildiğinize bağlıdır — doğru mahsülleri doğru miktarda yetiştirerek talebi karşılayın. Oynanış Siparişleri mahsul yetiştirerek yerine getirin. Traktör ve ekipmanları yükselterek, tarımı otomatikleştirerek ve daha fazla arazi satın alarak artan piyasa taleplerine cevap verin. Çiftliğinizi ne kadar süre devam ettirebilirsiniz? Piyasa taleplerine yanıt verme Piyasa siparişleri belirli mahsül ve miktarla sıraya girer. Oyuncunun, sipariş biletinin süresi dolmadan gerekli mahsulü yetiştirmesi gerekir. Hasat edilen mahsul hazır olduğunda sipariş otomatik olarak satılır. Kazanılan para, mahsulün değeri ve siparişin yerine getirilme süresine bağlıdır. Zaman içinde sipariş değeri düşer ve süresi dolunca değerini tamamen yitirir. Çok fazla zaman aşımı, çiftliğin itibarını düşürür. Mahsul yetiştirme adımları Toprağı sür, potansiyeli açığa çıkar: Pullukla bakımsız toprakları verimli hale getirin. Bu ilk adım, çiftliğinizin gelişimi için temel olur. Hassas ekim: Ekim makineleriyle tohumları özenle ekin. Her bir tohumun kendine özgü özellikleri ve gereksinimleri bulunur. Yabani ot kontrolü ve işleme: Yabani otları yok etmek için kültivatör kullanın, böylece mahsulleriniz büyüyebilsin. Toprak sağlığını koruma: Toprak iyileştirme araçlarıyla su, pH ve besin dengesini ayarlayarak kaynakların tükenmesini önleyin. Bol hasat: Bitkiler olgunlaştığında modern hasat makineleriyle güçlü bir hasat gerçekleştirin. Emeğinizin karşılığını alın. Traktörler, yükseltmeler & otomasyon Manuel el aletleri, traktör ve bağlayıcılarla otomatik hale getirilebilir; bu sayede işlemler hızlanır ve oyuncu diğer alanları rahatlıkla yönetebilir. Daha iyi traktör ve ekipmanlar daha yüksek kullanım maliyetine sahiptir, bu yüzden yükseltmenin ne zaman gerekli ve maliyet-etkin olduğuna karar vermek oyuncunun elindedir.