Mob Control: Gold Edition
Kapılara nişan alıp ateş ederken ordunun çoğaldığını izlemek garip ama tatmin edici bir his! Ordunun devasa boyutlara ulaşmasına tanık ol! Düşman ordularını aşmak ve üslerine ulaşmak için güçlü şampiyonlarını stratejik olarak konuşlandır. Kazanmak için en iyi kombinasyonu seç! Özellikler: - Yüksek sağlık ve güç sayesinde sıradanlardan daha güçlü yeni Şövalye birliklerini ateşle - Zıplama & Ezme ana yeteneği ve Final Patlama alan saldırısı ile yeni şampiyon Explodon'u kullan - Bombalarla düşmanları yok eden yeni Roket Yağmuru ultisini kullan - 12 ek kart deste paketi aç - Cephanelikte kartlarını geliştirmek için fazladan 25.000 altın harca - Topundan birlikler fırlat ve ordunu büyüt - Topun aşırı yüklendiğinde güçlü şampiyonları gönder - Yerel çok oyunculu modda bir arkadaşınla oynayıp iki topu aynı anda kontrol et! - Çarpan kapılarını veya hız desteklerini stratejik olarak kullanarak avantaj sağla - Düşman üslerini yok et ve kendi üssünü güçlendir - Aynı anda iki düşmana karşı bile savaş! - Yeni topları, süper şampiyonları, birlikleri ve ultileri aç ve geliştir - Kart koleksiyonunu güçlendirmek için deste paketlerini aç Hız takviyeleri, çarpanlar, hareketli kapılar gibi özel seviye öğelerini kullan. Savun, fethet ve bu destansı kule savunma savaşında zafere ulaş! Yardıma mı ihtiyacın var? Yerel çok oyunculu modda bir arkadaşını davet et, stratejinizi kurun ve iki topla birlikte savaşın! Savaşları kazanarak farklı nadirlikte deste paketleri aç, kart koleksiyonunu geliştir. Tüm topları, birlikleri ve şampiyonları aç ve seviyelerini yükselterek harika evrimlerini keşfet! Ordunu topla, kartlarının gücünü kullan ve gerçek kule savunma şampiyonu ol!