Mob Control: Triple Backup
Bu DLC ile şunları açacaksın: - aynı anda üç mobu ateşleyen yeni Üçlü top! O kadar güçlü ve hızlı ki lisans gerektirmeli - yüksek güç ve sağlıkla birlikte iyi hareket hızına sahip yeni Asker mobları - düşman moblarını kaçıran yeni Mass Abduction ultimate - ek 10 booster paketi (kartlı) - ve zırh deposunda kartlarını yükseltmek için harcayabileceğin ekstra 30000 madeni para Yeni moblarını ve topunu çalıştır, devasa bir ordu kur, ve işler zorlaştığında, düşmanı bitirmek için yeni ultimate'ını kullan!