Let's Cook Together
Siz ve ortağınız - hevesli şefler - kendinizi oldukça pratik olmayan bir ticari mutfakta buluyorsunuz. Uzun bir servis tezgahıyla bölünen bu mutfakta, her ikinizin de ihtiyacınız olan ürünler ve cihazlar odanın iki tarafına da yerleştirilmiş. Göreviniz işbirliği yapmak, birlikte pişirmek vedumanı üstünde, lezzetli yemekleri servis etmek. Ortağınıza ihtiyaç duydukları tüm malzemeleri atarken mümkün olan her şeyi doğrayın, karıştırın ve kızartın. Birlikte yaptığınız sürece pişirmenin bir parça kek olduğunu kanıtlayın!