DIY Fashion Star: Complete Edition
Sıkıcı bir eski bluzun mu var? Yeniden şekillendir, stillendir, süsle ve birkaç kıyafet tasarım hilesiyle trend bir atlete dönüştür! Muhteşem derecede şık DIY moda becerilerinle dünyayı etkilemeye ve takipçilerine en iyi bebek makyajını sunmaya hazırsın. Süper eğlenceli bebek giydirme projeleriyle yaratıcılığını konuştur. Tasarımcı hayal gücünü kullan ve sıradan kıyafetleri “OMG!” dedirten şık DIY kombinlere dönüştür! Özellikler: - Harika DIY moda/dress-up projelerini tamamla. Sıkıcı eski kıyafetleri harika, stil sahibi yeni kombinlere çevir! - Yeni kıyafetleri yeniden tasarla ve yeni yamalar ile aksesuarlarla süsle! - Kalıp kes, süslemeler dik ve tasarımlarına renk patlamaları ekle! İçindeki fashionista’yı serbest bırak! - Bebeğine yeni, şık saç modelleri ve yeni yüz boyama seçeneğiyle benzersiz bir görünüm kazandır! - Ev konforunda kendi DIY moda “rüya ev” stüdyonu yönet; bebek tasarımlarının videolarını çekerek takipçi kazan. Ünlü bir süper stilist ol! - Bebeğini DIY tasarımlarınla giydirip fotoğraflar çek; diğer DIY’cılarla selfie yarışmalarında yarış! - Bebeğe göz alıcı, tatlı bir makyaj/baştan yaratma yap; DIY kıyafetlerinde ekstra güzel görünsün! - Bebeğinin stilini, görünümüne ışıltı katacak 20 yeni ve cezbedici kıyafetle dönüştür! Yeni DIY kıyafetlerinle selfie çek ve yarışmalara katıl! Kendi moda tasarım kanalını yönet, DIY kombin videoları paylaş ve dev bir hayran kitlesi kazan! Tüm DIY oyun severlere — yaratıcılığını özgür bırak ve bebek giydirmeden ilham alan kombinlerin dünyasına dal!