DIY Fashion Star: Arts & Crafts
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: – yeni DIY yazlık üst – yeni şık DIY etek – yeni zarif DIY elbise – kafatası yaması – dudak yaması – göz yaması – mavi fiyonk aksesuarı – turuncu düğme aksesuarı Tasarımcı hayal gücünü kullan ve herkesin seveceği yeni DIY projeleri oluştur!