Cats and Seek : Kyoto
Cats and Seek: Kyoto, sevilen serinin üçüncü keyifli macerası. Kyoto'nun kalbindeki büyüleyici bir sahneyi keşfederken sevimli kedilerle saklambaç oynayın! Huzur veren sesleri, sevimli görselleri ve rahatlatıcı oynanışı ile tek başınıza rahatlamak veya arkadaşlarınızla eğlenmek için birebir. Özellikler: - Keşfedilecek 200'den fazla kedi - Kendi sahnenizi kaydetmek ve renklendirmek için yeni Fotoğraf ve Boyama Modu - Oynarken size yardımcı olacak ücretsiz ipuçları - İlerlemenizi takip etmenize izin veren kayıt sistemi - Ayarlanabilir oyun içi renkler, parlaklık ve kontrast!