Funko Fusion - Fantastik Plastik Bundle
Fantastik Plastik’i Tanıtıyoruz! Bu orijinal Funko karakterlerini Funko Fusion koleksiyonunuza ekleyin. Funko’nun vahşi hayal gücünden doğan bu orijinal uyumsuzlar, stil, tavır ve biraz kaos ile koleksiyonunuza dalmaya hazır: Monkey Assassin – sessiz ve komik, muz gücüyle çalışan tetikçi. Sam – eğlenceyi koklayan yaramaz domuzcuk. Rocko Billy – hızlı yaşayan ve saçını daha hızlı tarayan rock’n’roll asi. Chet – ada havası ve doğaüstü şakalar getiren tiki belalı. Frank von Veiner – yarısı sosis, yarısı bilim insanı, tamamen lezzetli çılgın dahi. Cutey Corn – şeker kaplı tatlı kalp, güçlü bir yumruk taşıyor. T-Bone – inatçı dövüşçü, önce saldırır, asla soru sormaz. El Diablo – şeytani gösterici, her rafı ısıtır.