Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 3 - Frank Von Veiner and Cutey Corn
Fantastik Plastik’i Tanıtıyoruz! Bu orijinal Funko karakterlerini Funko Fusion koleksiyonunuza ekleyin. Funko’nun vahşi hayal gücünden doğan bu orijinal uyumsuzlar, stil, tavır ve biraz kaos ile koleksiyonunuza dalmaya hazır: Frank von Veiner – yarısı sosis, yarısı bilim insanı, tamamen lezzetli çılgın dahi. Cutey Corn – şeker kaplı tatlı kalp, güçlü bir yumruk taşıyor.