Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Fantastik Plastik’i Tanıtıyoruz! Bu orijinal Funko karakterlerini Funko Fusion koleksiyonunuza ekleyin. Funko’nun vahşi hayal gücünden doğan bu orijinal uyumsuzlar, stil, tavır ve biraz kaos ile koleksiyonunuza dalmaya hazır: Monkey Assassin – sessiz ve komik, muz gücüyle çalışan tetikçi. Sam – eğlenceyi koklayan yaramaz domuzcuk.