Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 4 - T-Bone and El Diablo
Fantastik Plastik’i Tanıtıyoruz! Bu orijinal Funko karakterlerini Funko Fusion koleksiyonunuza ekleyin. Funko’nun vahşi hayal gücünden doğan bu orijinal uyumsuzlar, stil, tavır ve biraz kaos ile koleksiyonunuza dalmaya hazır: T-Bone – inatçı dövüşçü, önce saldırır, asla soru sormaz. El Diablo – şeytani gösterici, her rafı ısıtır.