Formula Legends
Formula Legends, sizi sporun en ikonik dönemleri arasında bir yolculuğa çıkarıyor. 60’ların gürleyen makinelerinden günümüzün en son teknolojisine kadar, açık tekerlekli yarışların evrimini güzelce stilize edilmiş bir dünyada deneyimleyin. 🏎️ Zaman İçinde Sürüş 60’lardan günümüze ikonik tasarımlardan ilham alan 16 efsanevi arabanın kokpitine geçin. Her model kendi döneminin ruhunu yakalar. 🏁 İkonik Pistler, Yeniden Tasarlandı Tarihi mekanlardan ilham alan 14 değişen pistte yarışın. Güneşle yıkanmış yat iskelelerinden geniş yükselti değişimlerine kadar, bu pistler nostaljiyi cesur ve taze dokunuşlarla harmanlıyor. 🌧️ Elementleri Kontrol Et Yağmurla ıslanmış asfalt. Stratejik pit stoplar. Değişen dönemler. Sadece hız değil, yarış becerilerinizi ince ayarlamanız gerekecek; batarya yönetiminden slipstream sürüşüne kadar mükemmel turu kovalayın. 🏆 Direksiyon Arkasındaki Efsaneler Her dönemin kahramanları vardır. Gerçek dünyadan efsanelerden ilham alan kurgusal sürücülerle yarışın — her biri benzersiz kasklar ve özel yeteneklere sahip: lastik fısıldayanlar, yağmurlu havanın ustaları ve pit stop stratejistleri. 📖 Yarış Tarihinde Bir Yolculuk Hikaye Modu’nda Formula yarışlarının belirleyici anlarını yeniden yaşayın. Dönem bazlı şampiyonlukları fethedin, klasik makineleri ustalıkla kullanın ve adınızı motospor tarihine yazdırın. 🎮 Yarış Kendi yarışlarınızı ve şampiyonalarınızı oluşturun, global Time Attack liderlik tablolarında yükselin.