Carrier Deck
Deniz sakin olduğunda herkes dümeni tutabilir... Peki Nimitz sınıfı nükleer enerjili süper uçak gemisi USS Ronald Regan'ın (CVN-76) güvertesini idare edebilir misiniz? Carrier Deck, aktif savaşın ortasında bir CVN-76'da Hava Subayı olarak oynayacağınız hızlı tempolu bir zaman yönetimi oyunudur. Gemideki uçaklarla ilgili operasyonların tüm yönlerinden tek başınıza sorumlusunuz ve savaşta başarı şansının en yüksek olması için her şeyin zamanında gerçekleşmesini sağlamak üzere hızlı çalışmanız gerekecek. Doğru uçakları ve helikopterleri yükleyin ve onları gerekli askeri görevler için hazırlayın. Uçakların hem kalkışını hem de inişini yönetin, güverteye yayılabilecek ve birden fazla uçağı parçalayıp gemiye zarar verebilecek çarpışmalardan kaçının. Carrier Deck'te F18 Hornet ve Super Hornet, Chinook ve S3 Viking dahil olmak üzere şaşırtıcı bir dizi hava aracını dünyanın dört bir yanındaki okyanusları kapsayan bir sefer boyunca yöneteceksiniz. Kapsamlı seferberlik modunda dünyanın dört bir yanındaki operasyonlarda becerilerinizi test edin veya hızlı bir meydan okuma için Çatışma modunu deneyin. ÖZELLİKLER 1. Uçuş güvertesinin tam yönetimi, uçakların taşınması, yakıt ikmali ve silahlandırılması 2. Uçak bakımı ve hangar güvertesinin yönetimi 3. Düşman hava, su üstü ve denizaltı tehditlerini tespit etmek için arama görevlerinin seçilmesi ve başlatılması 4. Önleme görevlerinin görevlendirilmesi ve başlatılması 5. Özel Kuvvetlerin konuşlandırılması ve Amfibi operasyonlar 6. Kara saldırıları ve yakın hava desteği görevleri 7. Kargo görevlerinin alınması ve gönderilmesi 8. Savaş uçaklarından erken uyarı ve tespit uçaklarına kadar çok çeşitli uçak ve helikopterler.