Yarışların geleceği elektriktir. Formula Legends deneyiminizi genişletin ve resmi tam elektrikli şampiyona Formula E: Electric Evolution ile yarışın. En gelişmiş Formula E araçlarının direksiyonuna geçin ve dünya çapındaki ikonik şehir pistlerinde mücadele edin. Berlin’den Tokyo’ya, Londra’dan São Paulo’ya, Miami’den Şanghay’a her yarış hassasiyet, strateji ve tam kontrol gerektirir. Enerji yönetimi, zamanlama ve sürüş becerilerinin kazananı belirlediği elektrikli yarışların benzersiz zorluklarını keşfedin. Ana Özellikler Resmi Formula E deneyimi: Dünyanın önde gelen tam elektrikli şampiyonasında yer alın 6 gerçek pist: Berlin, Tokyo, Londra, São Paulo, Miami, Şanghay 3 nesil araç: Gen 1, Gen 2 ve Gen 3 EVO Gerçekçi Attack Mode: Gerçek yarışlardaki gibi belirli off-track alanlarda performans artırın Double Header haftasonları: Aynı pistte ardışık iki yarış, her biri kendi sıralama seansı ile Manuel takım seçimi: Hangi takımların sizinle birlikte yarışacağını seçin Tam entegrasyon: Kariyer, Hızlı Yarış ve Time Trials Hassasiyet. Strateji. Enerji. İşte yarışın evrimi.