Crazy Strike Bowling EX
Crazy Strike Bowling EX, anime tarzı karakterler ve tuhaf bowling pistlerini karekterize eden aile dostu bir bowling oyunudur. Aiden, Bay Jenkins veya diğer sevimli karakterler gibi oynayın! Mısır piramitlerinin ya da Amazon yağmur ormanlarının önünde oynayın! Sergi ve savaş modu dahil olmak üzere oynamak için çeşitli modları vardır. Her karakter kullanabileceğiniz eğlenceli özel bir yeteneğe sahiptir. Crazy Strike Bowling EX eğlence dünyasını bugün deneyin!