Forklift Interactive Inc.Simülasyon
Cash Cleaner Simulator: The Complete Collection, Cash Cleaner Simulator oyununun tam sürümünün yanı sıra üç DLC'yi de içeriyor: Slay The Look, Luxury Loadout ve LOUD & LOADED. Cash Cleaner'ın temel oynanışının sunabileceğinden çok daha şık bir tarzda oyna ve yeni para tabancasından en verimli biçimde yararlanarak gerçek Kral'ın Para olduğunu göster.