Espresso Tycoon
Espresso Tycoon, çocukluğunuzdan hatırladığınız eski, klasik tycoon oyunlarına tamamen yeni bir yaklaşımdır. Müşterilerinizin rahatlayabileceği ve lezzetli bir fincan kahvenin tadını çıkarabileceği hayallerinizdeki kahve dükkanını inşa edin. Duygusal rollercoaster ile başa çıkın ve gelişen bir kahve işletmesi kurun. Burada patronun siz olduğunuzu hayal edin! Gerçek bir kahve dükkanı sahibi, bir imparatorluk kurucusu gibi hissedin ve aşağıdakileri içeren bütün bir strateji oluşturun: - dekorasyon - çalışanları işe alma ve yönetme - tedarik zincirine özen göstermek - bütçeni̇n anali̇z edi̇lmesi̇ - kafenin tanıtımı - ve en önemlisi müşteri memnuniyetinin sağlanması En sevdiğiniz kahve var, değil mi? Aynı şey müşterileriniz için de geçerli. Tercihlerini öğrenmek için biraz pazar araştırması yapın. Onları memnun edecek farklı tarifler oluşturmak için 3D kahve editörünü kullanın. Birden fazla malzemeyi çok yaratıcı şekillerde birleştirebilirsiniz. Kahve dükkanınızı kurun, inşa edin ve büyütün. Bütçenizi kontrol edin - yatırım yapmak için yeterli paranız var mı, yoksa bazı kesintiler yapmanız gerekecek mi? Yeni kahve işletmenizi nerede ve ne zaman açmak istediğinize karar verin. Bir baristayı işe alın (veya kovun), bir pazarlama kampanyası yürütün, rahatlatıcı bir alan yaratın ve sıralama puanları toplayın. Tüm görevleri tamamlayın! Rollercoaster, Pizza Conection ve Planet Coster gibi oyunların büyük bir hayranı mısınız? Biz de öyleyiz! Kendinizi yeni kafe simülatörüne bırakın. Şehirdeki en iyi kafeyi inşa edin. Baristaları yaratın, özelleştirin, yönetin - hepsi yeni kahve dükkanı simülasyon oyununda. Bir kahve kralı olun ve koca bir imparatorluk yaratın.