Espresso Tycoon & Thief Simulator
Bu paket şunları içerir: Espresso Tycoon - Markanızı oluşturun, kahve dükkanınızı dekore edin, çalışanlarınızı yönetin ve müşterilerinizle ilgilenin. Benzersiz kahve tarifleri oluşturmak, teslimat siparişi vermek ve popülerlik puanları toplamak için Kahve Editörünü kullanın. Bütün bir kahve işletmesi kurun ve tüm görevleri tamamlayın! Hırsız Simülatörü - En iyi hırsız olun. İstihbarat toplayın, bir şeyler çalın ve yüksek teknolojili ekipman satın almak için bunları satın. Gerçek bir hırsızın yaptığı her şeyi yapın.