PlayWay S.A.Simülasyon
Bu paket şunları içerir: Tribe: Primitive Builder - Güzel, gerçekçi sürgünler adasını keşfederken rahatlayın. Kaynakları toplayın, aletler üretin, binalar ve yerleşim yerleri inşa edin. Kabileyi yönetin ve oyununuzu otomatikleştirin. Thief Simulator - En iyi hırsız olun. İstihbarat toplayın, bir şeyler çalın ve yüksek teknolojili ekipman satın almak için bunları satın. Gerçek bir hırsızın yaptığı her şeyi yapın.