Batman: Arkham Knight Sezonluk Kombine
Batman: Arkham Knight'ın bu season pass'iyle yeni hikâye bölümleri, Gotham City'i istila eden daha çok süper kötü, yeni efsanevi Batmobile'lar, gelişmiş challenge haritaları, alternatif karakter skin'leri ve sürüşe açık yeni yarış pistleri gelir.