1989 Batmobil Film Paketi
1989 Batmobil Film Paketi ile Gotham Şehri sokaklarında savaş. Bu paket, Batman kıyafeti ve 1989 "Batman" filmindeki Batmobile ile film serisinden esinlenen iki yarış etabını içerir.