Harley Quinn Senaryo Paketi
BU OYUNU ÖNCEDEN SİPARİŞ ETTİYSENİZ VEYA SEZON KOMBİNESİ ALDIYSANIZ SATIN ALMAYIN. Arkham serisinde ilk kez Joker'in çılgın ortağı Harley Quinn rolünü oyna ve Blüdhaven Emniyet Müdürlüğünde ortalığı birbirine kat. Bu çok özel Senaryo Paketinde suç ortağın Zehirli Sarmaşık'ı kurtarmak için Blüdhaven'a sızarken ucu Arkham Knight'a çıkan olayları tecrübe et. Harley'in çılgın doğasının derinliklerine dal ve yardıma çok ihtiyacı olan arkadaşına doğru ilerlerken yıkım saçan beyzbol sopasıyla vur, kır ve parçala.