2016 Batman v Süperman Batmobile Paketi
2016 Batman v Süperman Batmobile Paketi ile Gotham Şehrinin kötü şöhrete sahip kabadayılarına karşı savaş. Bu paketin içinde, merakla beklenen Batman v Superman: Dawn of Justice (Adaletin Çöküşü) filminden Bat kostümü ve Batmobile bulunmakta.