Crime Fighter Challenge Paketi No. 5
Crime Fighter Challenge Paketi ile Batman, Batmobile, Nightwing, Robin, Azrael ve Harley Quinn'in de bulunduğu çeşitli görev ve predatör haritalarını al. Genişletilmiş görev paketi, Serbest Savaş ve Görülmez Yırtıcı Hayvan hayalet saldırıları ile ilgili odaklı eğitim sağlar.