GSPK Kilit Altında
Arkham Knight'da geçen olaylar sonrasında oluşmuş bu heyecan verici hikaye paketini Nightwing olarak oynayarak Penguen'in Gotham Şehri Polis Merkezinden kaçmasını engelle.