Arkham serisinin müthiş finalinde, Korkuluk, süper kötü adamların etkileyici takımını oluşturmak için geri döner. Bunlara Penguen, İki Yüzlü ve Harley Quinn de dahildir. Batman: Arkham Knight, Rocksteady'nin Batmobil aracını içerir ve bu araç oyunda ilk defa kullanılabilir durumdadır. Bu efsanevi aracın eklenmesi, Batman Arkham serisinin sevilen oynanış stili ile birleşince, oyunculara en iyi ve tam bir Batman deneyimi sunarken, oyuncular sokaklardan yıldırım gibi geçer.