Season of Infamy: En Çok İstenen
En çok istenen ve içerisinde efsanevi süper kötü adamların Gotham şehrini işgal ettikleri Kötü Şöhret Mevsimi, "Season of Infamy" Paketinde Batman'i oyna. Bu hikaye görevlerinde, Gotham sokaklarında kaos patlak verirken, Dark Knight en tehlikeli süper suçlularla yüz yüze gelir. Bu paket içerisinde 4 farklı görev bulunmakta ve yeni olay örgülerinde Ra’s Al Ghul, Mad Hatter, Killer Croc ve Mr. Freeze yer almakta. Aralık 2015'den itibaren satışta.