Peggle 2
Peggle 2, sıkıştırılmış saf eğlenceden yapılma zıplayan toplar, büyülü pegler ve tuğlalarla dolu sihirli bir oyun! Pegleri temizleyerek, tuğlaları kırarak ve EXTREME FEVER'a ulaşmak için atışları tam zamanında yaparak şansını ve yeteneğini test et! Büyülü 5 Peggle Ustasını keşfedip 120 seviye ve sınavda şaşırtıcı güçlerini kullanarak beklentileri yerle bir et ve olasılıkların çok ötesinde yüksek skorlar yap! Yeteneklerini iyice geliştirdikten sonra 4 oyunculu Peg parti modunda diğer oyunculara karşı ya da Duel modda tek rakibe karşı ustalarını kullan.