PopCap Paketi
Paket içinde Plants vs. Zombies Garden Warfare, Plants vs. Zombies Garden Warfare içinde kullanılacak 200,000 Jeton ve Peggle 2 Magical Masters Edition bulunur. Plants vs. Zombies Garden Warfare yeni patlayıcı bir İşbirliği ve Çok Oyunculu aksiyon deneyimiyle hendeklere dalıyor. Zombileri ve bitkileri, geleneksel bir çevrimiçi vurucunun derinliğini, Plants vs. Zombies'in tazeleyici mizahıyla birleştirerek sunan mayın dünyası boyunca patlatın. Peggle 2'yi en üstün şeklinde Magical Masters Edition ile deneyimleyin! O güne kadar piyasaya sürülen tüm ek içeriklerle birlikte - yeni Masterlar, Kostümler, seviyeler, zorluklar ve daha fazlası - bu sürüm çok değerli (ve gökkuşaklarıyla dolu)!