No Heroes Here 2
ARKADAŞLARINI TOPLA VE MEVZİİNİ KORU!!! Bir grup kahraman olmayan kişi, bu kaotik eşli oynanabilir kule savunma oyununda, roguelike özellikleriyle birlikte kaleyi savunmanın son umudu. 4 kişiye kadar oyuncuyla ekibiniz kaleyi organize etmeli, cephane üretmek için birlikte çalışmalı ve krallığınızı korumak için düşmanlara ateş etmeli! PLANLA, ÜRET VE KALEYİ SAVUN! Takım çalışmasının gücünü kullanarak 15 raunt boyunca kalenizin istasyonlarını hazırlayın, her gün savunmalarınızı güçlendirerek ve her senaryo için en iyi stratejileri seçerek saldırgan istilacılara karşı direnin. KAHRAMAN DEĞİL MİSİN? SORUN YOK, YİNE DE GÜNÜ KURTAR! Bu Orta Çağ diyarında yolculuk yaparken Soytarı ve Prenses gibi tanıdık yüzlerin yanı sıra Simyacı ve Doktor gibi kahraman olmayan yeni karakterleri ekibinize katın. Kahraman olmamanız günü kurtaramayacağınız anlamına gelmez! KRALLIKLARIN KADERİ SİZİN ELLERİNİZDE! Her biri kendi mekaniklerine, düşmanlarına ve tuhaflıklarına sahip üç farklı krallığı koruyun. Tipik Orta Çağ krallığı Noobland'i, Trollmeria'nın dondurucu topraklarını ve sürekli büyüyen mantarlarla dolup taşan Fungaria'yı savunun. ORTA ÇAĞ CEPHANELİĞİ EMRİNİZDE! Kolay, normal ve zor zorluk seviyelerine ayrılmış 30 farklı kalede oynayın. Krallığı seçin ve cephaneliğinizi top, sapan ve hatta düşman sürülerini ateşe vermeye hazır bebek bir ejderha gibi silahlarla donatın!