Fallout 4: Game of the Year Edition
200'den fazla “En İyi” Ödülü kazanan Fallout 4: Game of the Year Edition, Bethesda Game Studios'un beğenileri toplayan Fallout 4 oyununu ve Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop ve Nuka-World olmak üzere altı resmi eklentiyi içerir. Vault 111'in tek kurtulanı olarak, Çorak Topraklar'ın kaderini yalnızca sen belirleyebilirsin. Gücü eline almak için rekabet eden gruplardan birine katıl veya yalnız kurt ol. Seçim senin. Power Armor'la gezen bir askerden, karizmatik birine kadar, S.P.E.C.I.A.L. karakter sistemiyle istediğin kişi ol ve yüzlerce Perk'le kendi oyun tarzını kur. Vault-Tec Assisted Targeting System veya V.A.T.S. ile düşmanlarını hedefle ve maksimum taktik avantajını eline geçirerek birinci veya üçüncü şahıstan heyecan verici savaşı tecrübe et! Fallout 4'ün üretim sistemi ile binlerce eşya topla, yükselt ve inşa et. Silahlar, zırhlar, yiyecekler ve doğru malzemelerle yerleşimler bile mümkün. Evine hoş geldin.