Fallout 4: Automatron
Gizemli Mechanist, sinsi Robobrain'in de arasında bulunduğu kötü robotlarını Commonwealth'e doğru sürüyor! Günün kahramanı olmak için bu robotları avlaman ve parçalarını kendi dost robotlarını yapıp donatmak için kullanman gerekecek. Kullanabileceğin yüzlerce mod seçeneği arasında uzuvlar, zırhlar, yetenekler ve silahlar da bulunuyor. Robotlarının renklerini ve seslerini bile kişiselleştirebilirsin! (Fallout 4 ana oyunu gereklidir. 15 ve üzeri seviyelerdeki Fallout 4 karakterleri içindir.)