Fallout 4: Creations Bundle
Fallout 4: Creations Bundle ile Fallout 4'ün onuncu yılını kutla! 150'den fazla Creation Club eşyası, benzersiz silahlar, Power Armor setleri, inşa paketleri, boyalar, eşsiz evler ve hatta Dogmeat'in farklı cins olarak görünmesini sağlayan seçeneklerle Commonwealth'teki yolculuğunu zenginleştir.