Train Sim World 4 ile muazzam hızı deneyimle ve rakipsiz yaratıcılığı ifade et! Çok çeşitli simgeleşmiş rotalara gitmenin ve trenleri sürmenin saf duygusunu keşfet. Avusturya raylarına çıkmadan önce, Eğitim Merkezinde bir dizi çekiş gücünü çalıştırmanın temellerini öğren. Güvenini kazan, ardından her makinede ustalaş. Almanya'nın ada yaşamından Avusturya Alpleri'nin eteklerine kadar, tabloyu andıran Vorarlberg S-Bahn S1 hattında ÖBB'nin kaliteli hizmetini sürdür, gösterişli ÖBB 4024'te yeni bir ülkenin operasyonlarını öğren. ÜCRETSİZ GEZİNTİ! İstediğin herhangi bir treni seç ve istediğin yere sür; rotaları yoluna nasıl çıkaracağın konusunda kontrol sende. FOTOĞRAF MODU ve GALERİ ile bir fotoğraf çek ve anıları yaşat. Yükseltilmiş SENARYO PLANLAYICISI ve LOGO TASARIMCISI ile yaratıcılığını konuştur. YARATICILAR KULÜBÜ üzerinden sıkı çalışmanı diğer oyuncularla paylaş.