Train Sim World 4 ile muazzam hızı deneyimle ve rakipsiz yaratıcılığı ifade et! Demiryolu hobini büyüt ve çok çeşitli simgeleşmiş rotaları ve trenleri sürmenin saf duygusunu keşfet. Bu senin yolculuğun. LNER Azuma ile Doğu Yakası Ana Hattında, Metrolink F125 ile Antilop Vadisi Hattında ve ÖBB 4024 ile S-Bahn Vorarlberg'de gerçek dünyanın raylarına çıkmadan önce Eğitim Merkezinde bir dizi çekiş gücünü çalıştırmanın temellerini öğren. Kendi seçtiğin trenlerle oyna, kendine güvenini kazan ve ardından her makinede ustalaş. ÜCRETSİZ GEZİNTİ! İstediğin herhangi bir treni seç ve istediğin yere sür; rotaları yoluna nasıl çıkaracağın konusunda kontrol sende. FOTOĞRAF MODU ve GALERİ ile bir fotoğraf çek ve anıları yaşat. Yükseltilmiş SENARYO PLANLAYICISI ve LOGO TASARIMCISI ile yaratıcılığını konuştur. YARATICILAR KULÜBÜ üzerinden sıkı çalışmanı diğer oyuncularla paylaş.