All You Need is Help Lively Friends Bundle
Bu, ana oyunu ve ayrı satılan genişleme paketi 'The Lively Friends Pack.' içeren bir paket sürümüdür. Ana oyunun keyfini tam anlamıyla çıkarabilir, aynı zamanda bu paket dört benzersiz karakter ve dört özel mobilya içerir. *Lütfen bu oyunun dört oyunculu bir oyun olduğunu (çevrimiçi ve/veya yerel ortak oyun) ve tek oyunculu modun desteklenmediğini anlayın. Karakterler: Pippy Pops Neşeli ve parti düşkünü bir penguen, iyimser ve enerjik bir kişiliğe sahip. Jr junior Biraz utangaç bir kurt, ancak zorlu anlarda herkesi başarıya götüren bir liderdir. Rockee Rahat ve sakin bir rakun. Her şeyi kendi hızında yapar ve ne olursa olsun sarsılmaz. Snifty Gizemleri çözmeyi seven bir Shiba Inu dedektifi. Rinitten muzdarip ve tıkalı bir burunla uğraşıyor. Mobilyalar: Buzlu Şerbet Makinesi Barbekü Chabudai (alçak masa) Teleskop PixelJunk Monsters ve PixelJunk Shooter'ın yaratıcıları Q-Games tarafından sunulan bu yenilikçi işbirliğine dayalı çok oyunculu oyun, yepyeni bir oyun deneyimi sunuyor. Bu farklı bulmaca macerasında, pofuduk, sevimli hayvanlar birlikte çalışmalıdır. Her hayvan benzersiz bir şekle sahiptir ve çeşitli zorlukların üstesinden gelmek için özel özelliklerini kullanır. [Çok Oyunculu: Tüm Beceri Seviyelerinde Takım Çalışması Önemlidir] Oyunun sezgisel, basit kontrolleri herkesin oyuna hemen başlayabileceği anlamına geliyor. Her seviyede ilerledikçe dönüşen hayvanları kontrol edecek ve hedeflerinize doğru çalışacaksınız. Bu hayvanlar serbestçe hareket edebilmelerine rağmen dönemezler, bu da bulmacaları çözmek için ekip çalışmasına ihtiyaç duyulmasını gerektirir. Engelleri aşmak ve hedeflerinize birlikte ulaşmak için güçlerinizi birleştirin! [Çevrimiçi Oyunun da Tadını Çıkarın! Hayvan Sesleri Özelliği] Basit kontroller, hayvanların durumlarına göre çeşitli sesleri ifade etmelerini sağlar. Bu benzersiz ses sistemi ile uzaktaki arkadaşlarınızla sanki yanınızdaymış gibi canlı oyun oturumlarının keyfini çıkarabilirsiniz. [Co-op Oyun, Hem Yerel Hem de Çevrimiçi] İster yerel ister çevrimiçi oynamayı tercih edin, oyun dört oyuncuya kadar destekler. Bu işbirliği merkezli oyun, çocuklardan büyükanne ve büyükbabalara kadar farklı nesillerin eğlenmesi için tasarlanmıştır; bu da onu aile ve arkadaşlar için mükemmel kılar. Ustalaşması kolay kontroller, her yaştan oyuncunun oyuna katılabilmesini ve eğlenebilmesini sağlar. Ve ne kadar çok işbirliği yaparsanız, o kadar eğlenceli olur!