Z-Warp
Åk till de mörkaste hörnen av kosmos för att hitta den svarta lådan från ett försvunnet forskningsrymdskepp. År 21XX byggdes ett rymdskepp som kunde förvränga rumtiden, Det skickades ut i rymden men försvann under sin jungfruresa i en okänd del av rymden. När ett nödmeddelande tas emot blir det din uppgift som Z-divisionens mest meriterade pilot, att hitta farkosten och ta med den svarta lådan tillbaka för att undersökas. Uppdraget tar dig till en mardrömslik sfär där du måste överleva våg efter våg av fiendeeld i hopp om att återvända levande och med fullbordat uppdrag. Z-Warp är ett intensivt vertikalt shoot'em up i retroinspirerad pixelkonststil med frenetisk arkadinspirerad action där strålvapen, bomber och ett MÖRDANDE specialvapen är dina enda allierade. Skjut ner demoniska fiender som försöker överta ditt skepp med kulregnssalvor och vänd striden till din fördel genom att ladda ditt MÖRDANDE supervapen som på ett ögonblick kan utplåna allt inom en viss radie runt ditt skepp! Bekämpa monstruösa bossar och sikta på ett toppresultat i storyläget eller det gränslösa läget.