Worldless
Worldless utspelar sig i ett nyfött universum baserat på väsen fångade i en evig konflikt på grund av deras polariserande attraktion. Dessa interaktioner kan leda till att deras polaritet växlar, men det är en väldigt instabil process. Vem vet vilka nya resultat det kan leda till ... I detta aktiva och turordningsbaserade plattformsäventyr i 2D får du använda många olika förmågor för att utforska intrikata och sammanlänkade områden fulla av hemligheter och mysterier. Du får bland annat lära dig att göra ruscher och hoppa på väggar. Längs vägen kommer du att stöta på olika varelser som vill stoppa dig från att hitta din plats i detta universum. De turordningsbaserade striderna kombinerar traditionella regler med aktiva handlingar, vilket leder till spännande och strategiska strider där din kunskap om spelmekaniken och de olika färdigheterna sätts på prov. Etablera dig - Upptäck oanade möjligheter: Hoppa, glid och ruscha fram genom abstrakta områden, på jakt efter transcendens. Utvecklas för att överleva - Uppgradera dina förmågor via ett intrikat och belönande talangträd. - Gör dig redo: Ta dig an aktiva turordningsbaserade strider där du måste tajma dina attacker och ditt försvar perfekt för att krossa dina fiender. Låt dig uppslukas - Magiska melodier: Den vackra och stämningsfulla musiken gör att du får en djupare koppling till Worldless världar. - Njut av stunden: Definiera världen och utmana dess hemligheter i en mystisk och förtrollande berättelse.