Aggelos 2
Aggelos 2 är ett explosivt actionplattformsspel där blixtsnabba strider, precisionsplattformsspel och två motstridiga världar kolliderar. Som en Aggelos, den högsta änglaklassen, blir du utvald av Balro att ge dig ut på ett äventyr genom kungariket Lumen, den högsta ljusgudens rike. Men med Lumen under belägring och gudarna inför ett överhängande nederlag mot Mörkrets armé tvingas du anta en skuggig ny form för att överleva kaoset i både ljusets och mörkrets riken. Medan din änglalika sida föredrar ett långsammare, disciplinerat tillvägagångssätt, är din demoniska form mycket smidig, aggressiv och full av mörka krafter. Att bemästra övergången mellan de båda formerna är nyckeln till överlevnad, och endast genom att balansera ordning och kaos kan du hoppas på att övervinna formidabla fiender, dödliga hinder och utmanande pussel längs vägen.