Valfaris
Valfaris tolkning av "nytt spel+". Börja om med hela din arsenal och alla dina uppgraderingar och möt svårare fiender, bekämpa förstärkta bossar och hitta det nya Destroyer-klassade vapnet! Efter att ha försvunnit mystiskt från alla kartor över galaxen har fortet Valfaris plötsligt dykt upp igen i omlopp runt en döende sol. Den storslagna fästningen har gått från paradis till roten för ett evigt växande mörker. Therion, en orädd och stolt man från Valfaris, återvänder till sitt hem för att ta reda på sanningen bakom dess hemska öde och konfrontera ondskan i fästningens hjärta. Utvalt innehåll: Döskallar i rymden! Splatter i rymden! Hårdrock i rymden! Gör fiender till köttfärs med en stor arsenal av brutala vapen Utforska mängder av sönderfallande miljöer på resan genom Valfaris mörka värld Besegra massvis av dödliga fiender och bossar, så väl underliga som groteska (och vissa som är groteskt underliga) Andrew Gilmours brutalt häftiga pixelkonst är en fröjd för ögonen Få gåshud av soundtracket, komponerat av den extrema metalartisten Curt Victor Bryant, före detta gitarrist i Celtic Frost Gjort från grunden av teamet bakom kultframgången Slain: Back From Hell Slutför spelet för att låsa upp Full Metal Mode för en ännu dödligare utmaning! Valfaris är ett hårdrocksinspirerat actionplattformsspel i 2D som utspelar sig i ett avlägset hörn av universum och utvecklas av teamet bakom Unity Awards-finalisten Slain: Back From Hell. Brutala strider. Dödliga fiender. Häpnadsväckande pixelkonst. Hänsynslöst soundtrack. Ge galaxen en stjärnsmäll.