Uragun
Välj väg och belöningar för att forska fram nya färdigheter, modda din mech och dess vapen och bli starkare. Du kan till och med anpassa hur din mech ska se ut! Sökandet efter din pilotvän tar dig till massor av olika och hänförande platser där AI-upproret för alltid har förändrat världen. Alla strider utspelar sig på utvalda platser i den här vackra och ödelagda världen. Ditt uppdrag tar dig bland annat till ett folktomt Barcelona, industrialiserat Nairobi, övervuxet och futuristiskt Hongkong samt dolda gruvor i snöiga bergsområden i Nordamerika. Lås upp nya vapen som hagelgevär, automatkarbiner, plasmabumeranger och raketgevär när du spelar. Varje vapen hanterar situationer och fiender på olika sätt: vissa är bra på att eliminera stora fiendegrupper medan andra är bättre på att slå ut tungt bepansrade enheter. Du kan utrusta dem i par och hitta dina favoritkombinationer för alla tillfällen.