Rage Swarm: Complete Edition
Beväpnad med kraftfulla vapen kämpar du dig genom våg efter våg av brutala fiender för att nå den sista bossen. Plocka upp uppgraderingar längs vägen för att bli starkare och få varje skott att räknas! Funktioner: - Få massor av premiumutrustning och förnödenheter, inklusive vapen, rustningar och designer! - 4000 extra mynt för att uppgradera din utrustning och din karaktär - 2500 extra juveler att spendera på lootlådor - Navigera genom olika landskap - Försvara dig mot brutala inkräktare - Plocka upp uppgraderingar för att bli starkare - Levla upp och köp grymma talanger - Slutför uppdrag för användbart loot - Öppna episka lootlådor och förbättra din utrustning Släpp lös ett varierat arsenal - från klassiska skjutvapen till förödande raketkastare - alla med unika förmågor för ostoppbar action. Utrusta dig med speciella dräkter som stärker dig och gör varje strid mer dynamisk. Undvik, skjut och planera dina drag. Är du redo att besegra svärmen?